Voi voi voi voooooi!!!

Siis jotain kauheesti kun tekee mieli alottaa..sit huomaakin että ei hitto! Joku todella tärkee osa puuttuu! Mulla ei oo liimaa!!! Ja tämän huomasin eilen kun piti tehä kaikkee askarteluja...mä LUULIN että mulla on vielä purkki,,,mutta eipäs ollukkaan. Miten mä olen päästänyt tämän tähän? Siis liima on niinku ihan ehdoton ja sitä pitää olla varastossa.

Asiahan oli eilen niin...että oisin hakenu lisää liimaa, mutta kun olen sellainen että inspis iskee yöllä. No eihän ne kaupat yöllä auki ole. PUUSK. No tänään sitten...tulipa tossa suomalaisen kk:n lehti ja siinä oli liimat tarjouksessa. Niitä sitten hakemaan työaikana, koska kerhoonkin pitää saada liimaa.

Okei. Nyt pitää miettiä tän päivän kulku,,,kun on helsingissä "eräät" messut ja sinne olen menossa töihin veljeni kojulle. Mä en kerkee millään sinne viideks.. ja sitä paitti siel on kuitenki se hitsin neljän ruuhka...no ehtiihän tota taas miettiin.

Moiks