Minä se en saa tuota askartelukomeroani (myös vaatekomerona toimii....alunperin siis vaatteille pelkästään...) pysymään siistinä! Muilla sama ongelma?!HS!488964.jpg
Tuo hyllykkö on suurinpiirtein ihan siisti..Ainakin alaosaltaan..viereinen hyllykkö on sitten minun toinen nukkekodeistani...silläkin tällähetkellä säilyttämisominaisuus..tarkoitus olis joskus saada se pois tuolta remonttiin, mutta tällä hetkellä se avustaa minua tuolla..
MUTTA sitten lattia osuus...
488966.jpg
Ei nyt niin sekaisin kun yleensä..koska yritin hieman sitä jo siivota. Tuo lauta on minun askartelu pöytäni :) ja siinä sen edessä on askartlupakkini leväällään. Taka-alalla on sitten kaiken maailman roinat pinottuna..mutta HEI näkyyhän sentään lattiaa, se on sentään jotain!

Okei tunnustan...tämä ei ole suinkaan koko askarteluvarastoni...niitä on vielä kaksi kaapillista.

Näin loman alotukseksi, YRITÄN siivota tämän...ettei miehen tarvii vaatteita hakiessaan jupista ettei tuolta löydä omia vaatteitaan...Kohta se sanoo minulle että paperiinko minä itteni käärin...vai liimailenko noi sun kortit itteeni kiinni...hehe.

okei jatketaan!