Mä olen tässä kovasti sisustanu tätä kämpää ja isoja ostoksia on ollut takana...Ja nyt pitäisi ostaa tv-taso, kirjahylly ynnä muuta kallista. Mä valitan aina tästä tavaranpaljoudesta, kun täällä siis on neljän talouden "jämäkamat" (eli mitä ei enää tarvita varastoidaan...) tuolla "tyhjässä" yläkerrassa.

Olen aika vaativa näiden kalusteiden suhteen mitä haluan tänne ostettavan...Niiden pitää olla just eikä melkein. Ja todella vaikea on ollut löytää sopivia ja täytyy sanoa että osan kalusteista haluasin teettää mittatilauksina...mutta ne MAKSAA.

Ja sitten on nämä jämäkamat (nyt taas supistaa muuten....). Tässä olen miettinyt muutaman päivän että mikäs vika noissa yläkerran kamoissa oikeen mahtaa olla kun haluan päästä niistä vain eroon. Okei, ne on vuodelta nakki ja kivisoppa. Tulin ajatelleeksi että MINNE on kadonnut innostukseni käyttää vanhaa!? Uusia sitä hiukan ja todeta että hyvähän tästä tuli! Mihin se on kadonnut,,, Joten ennen kun menen ostamaan mitään uutta isoa mietin ensin miten saisin noista yläkerran varastokalusteista sopivia tänne. Siis meillä ei ole tv-tasoa täällä alhaalla omaa, eikä myöskään kirjahyllyä. Luovuin niistä kun muutettiin tänne, koska en halunnut niitä...eli silloin oli sellanen kirjahylly mis on telkkutaso samassa.

Tänään ehkä lähdetään käymään kaupoilla, kun ilokseni ne onkin tänään auki :) Ostamme toki tarpeellista tavaraa! Mutta mua ramasee nyt ihan älyttömästi ja on huono olo, oksentanut en ole...mutta jompikumpi kissoista on tehnyt sen mun puolesta ulkoportaisiin :D Mies kyselee kokoajan että miks mä pidän tollasta jatkuvaa mmmm-mmm-mmm- ääntä ja sanon että kun sattuu niin se auttaa! Supistukset ei ole säännöllisiä, muttahuomattavasti tiheemmin tulevia..Jännitys tiiiiiiivistyy :)

Omii