Piti ihan tulla moikkaamaan kaikki, kun on mennyt taas niin etten oo ehtiny paljoo kirjotteleen tänne :) Joo, siis mulla on niin into päällänsä. Eli oon tehny askarteluja. Lähinnä tota 100 teemaa :D Hyvin on lähteny käyntiin.

Eilen sitten "vahingossa" eksyin tiimariin. Ja ohops oli vielä 20 euroa lompakossa...no ei ollu enää sitten kun läksin tiimarista...Että sellasta. Kaverilta jouduin vielä 60 senttiä lainaamaan *nolo* Muutenkin se oli sillee että lähetään jo!!! Mutta mä sanoin sille ennen ku astuttiin kauppaan että mua ei sitten helposti saa täältä pois. Onko jollekkin käyny samoin että menee tiimariin ja sit huomaa että on pyöriny ja hypistelly askartelutavaroita sellaset 2 tuntia...mulla on käyny niin...

Ja yleensä jos oon jonku kaverin kanssa liikenteessä niin tiimari kierretään kaukaa...heh.

Tuli ostettua kaikkee :) mä en tiä onko ne ny niin tarpeellisiakaan...mutta nytpä ei tartte taas vähään aikaan mennä. Ainakaan toivottavasti. Ja seur. kerran pitää mies ottaa lompakkonsa kanssa mukaan :)

Mä oon taas yrittäny myös siivota. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.

Töissä taas menee ihan ok. Mitään askarteluja ei olla tehty vaan harjoteltu sählyturnaukseen joka on nyt perjantaina..huomenna. Sitten mulle piti tulla yks harjoittelija tälle ja ens viikolle,,,mutta ei oo näkynnä. Ja 2.5 alottaa sitten toinen harjoittelija joka on kuukauden. Se vähän pistää mietityttämään kun se opiskelija on reippaasti vanhempi kun minä :D Mitähän se miettii ku ens maanantaina tulee käymään :) heh. Mutta onneks mulla on kokemusta noista ohjattavista. Että en ihan ummikko ole.

joo hei nyt täytyy taas vaihtaa yöpuku (heh) tyävaatteisiin...moro!