Olempas ollut tehokas tänään. Mies lähti juuri töihin.

Päätin eilen että nyt loppu mässäily. Olen tässä enemmän ja vähemmän syönyt suruuni, kai se jotain uupumus syömistä on ollut. Mutta voin ihan hyvin! :) Pitemmän aikaa on tuntunut niin turvonneelta että oikein inhottaa! Eilen sitten aloitin säännöllisen syömisen ja päätin jättää kaikki namit pois. No enhän mä karkkia oo syöny, vaan suklaata....sitä meni joskus kaks levyäkin...*nolo*

Olen eilen tehnyt itselleni puurot aamuksi valmiiksi, koska yleensä se jää siihen etten jaksa nostaa aamulla kattilaa hellalle. Tämä päivä on mennyt ihan kivasti en ole sortunut mihinkään naposteluun :) ja minä aijon pitää tämän. Toivon kovasti ettei tule mitään sellaista eteen että tosissaan rupee tympiin ja millään ei oo mitään väliä...tollasia olotiloja joskus vaan on.

Sain myös tehtyä yhden askartelujutun valmiiksi :D jonka voin paljastaa vasta huhtikuun lopussa, joten siis jännitystä elämään teillekkin. Nyt pitäis vaan laittaa mammuttilihapullat uuniin ja mennä tekemään pojan vauvakirjaa. Poika nukkuu tällä hetkellä, mutta varmaan herää kun otan sakset käteeni :D luonnollisesti.

Uuden imurin kanssa olen taas imuroinut :) sitäkin on kerennyt tekemään. On niin ihanan hiljainen ja tulee perässä melkein ettei tartte ees vetää. Hehe. Ja niin juu, oon myös saanut pestyä pyykkiäkin! Jotenkin tänään on hyvä päivä, toivottavasti se jatkuu pitkälle iltaan!!

Osmo-koirasta sen verran että se pikkunen pitää nyt sitten viedä ortopedille noiden lonkkien takia. Inhottavaa, kun osmo on vasta 2-vuotias ja ajoittain se kipuilee kovasti. Aloitin perjantaina sellasen lypoflex-kuurin minkä pitäisi helpottaa kipua. Osmo saa myös tarvittaessa puolikkaan rimadyliä, joka on siis särkylääke. Mennään nyt sitten katsomaan millaisen lausunnon ortopedi antaa, että voiko Osmo elää ilman leikkausta, vai kannattaako se leikata heti, kun on niin nuori. Myöhemmin se voi olla myöhästä. Mua niin säälittää mun pikku koikun tilanne, on se vaan niin rakas mulle. Ikävää että se joutuu tollatavalla kärsimään! Osmolla siis todettiin kummassakin lonkassa dysplasia joka siis tarkoittaa sitä että se lonksahtaa pois paikoiltaan. Molemmissa polvissa todettiin patellaluksaatio ja se taas tarkoittaa sitä että nekin lonksuu sillon tällön pois paikoiltaan, mutta palautuvat nopeasti takaisin. Tää on Affenpinsereiden yksi sairaus joka on ilmeisesti aika yleinen tällä rodulla. Ainakin ostosopimuksessa on mainittuna...

mutta nyt mammuttilihapullat uuniin ja askartelemaan!

Näkymisiin! Omii