Mä olen ollu tän viikkoo aika hiljainen kun mulla on ollu kova kiire...mukamas ja toiseks mua harmittaa kun ei saa laitettua kuvia kameralta koneelle! Olis vaikka mitä kuvaa, mutta...siis muistattehan kai kun buuttasin koneeni kokonaan tyhjäks ja no...ohjelmat pitää siis asentaa uudelleen. Niin tuon kameran ohjelma ei sitten lataudu mun koneelle ollenkaan!! Olen ottanut yhteyttä myyjään, mutta vastausta ei oo tullu. PÖH!

Eli ilman kuvia nyt sitten.

Askarteluja. Oon tehny atc kortteja siihen sadan teemaan ja uusia vaihtojakin olen sopinut. Löysin myös vanhan linna tekeleeni tuolta askartelukaapista ja ajattelin jos sen tekisi loppuun. Pahasti on kesken. Ja Kaapulta on lähteny siivet..pitää sekin korjata. Nää kaikki tälläset (tämän hetkinen suunnitelma :)) tulee mun tulevaan askarteluhuoneeseen :) Siis sitten tulevaisuudessa.

Nyt vaan toivoo että tuli kesä ja pääsis lomalle. Kesä tulee olemaan aika kiireinen kun on kaksi isompaa projektia tiedossa, mutta niistä sitten myöhemmin kerron.
 
Mutta valoisaa kesän odottelua sinne!!

Omii