saan edellisen aloituksen valmiiksi aloitan uutta...niin tuttua. Mutta tällä onkin kiire. Huomenna on 60-vuotisjuhlat ja mietin eilen kaupunkilla käppäillessäni että mitä sitä ostaa lahjaksi. Sitten yksissä valoissa se iski. Kirpparille mars ja ettimään vanhaa kulunutta kirjaa ja halpaa sellaista.

Olen eilisen väkertänyt kirjaa, kunnes liima yllättäen loppui ja jouduin laittamaan tekeleen sivuun. Ehkä hyväkin koska en ollut vielä päättänyt mitä siihen laitan. Tekniikan nimi on siis scarpbooking. Ja tämä on siis minun ensimmäinen kokeiluni. Olen kyllä tehnyt yksittäisiä sivuja decoihin, mutta se onkin jo toinen juttu. Mutta tavallan voin sanoa että olen suurinpiirtein tekniikasta selvillä kun olen kokiellut sitä aikaisemmin.

No siis kun mullahan on yleensä tapana kierrättää kaikkee..no esimerkiks kirja on kierrätystavaraa, vaikka se oli kyllä lukemiseenkin kelvannut vielä. Laitan tämän päivän aikana kuvaa...jos kerkeen :)

Olen päällystänyt kirjan hopealla "pakkauspaperilla"..Ja liimannut sivuja yhteen. Eli aikalailla alussa vasta...No on mulla aikaa huomenna klo12 asti väsää tätä :)