Vierähti taas muutama päivä päivityksestä. Nytkin tulee kuvaton päivitys kun en ole vielä leimailutaivaan haastetta saanut tehtyä kun tulin eilen vasta pojan kanssa kotiin. Oltiin isän tykönä vielä vähän lomailemassa. Ens viikolla onkin sitten oikeen urakalla tekemistä :)

Poika nimittäin aloittaa huomenna päivähoidon harjoittelun. Olen niin innoissani ja toisaalta vähän pettynyt...Haluisin hoitaa poikaa kotona itte :) omia pikkasen pellavapääni itselleni, mutta kouluun on mentävä. Ja siihenki on viikko enää kun se alkaa! Sekin innostaa, mutta toisaalta menisin kyllä mieluummin vaikka töihin. Tulot laskee niin mukavasti että ei paljoa naurata! Mutta katsotaan :) Voihan sen jättää vaikka kesken...hehe. No ei kuitenkaan.

Ensi viikolla pitäs pestä kaikki matot...ne loput. Huokaus :) ja isältä vein keittiöstä matot, että nekin pestävä. Haluan jouluksi sinne pestyt matot. Ollaan siis, tai ainakin minä menossa isän luo jouluksi. Pojista en sitten tiedä. Luulempa että viettävät tuolla mummalla ja vaarilla joulun. Mutta minä en :D

Kauheeta, mä ajattelen joulua, vaikka kesäkää vielä kunnolla loppunu. Mutta se aika menee niin nopeeta!!

Pitää vielä pistää yks paketti kasaan ennen kun sitä täällä esittelen, siitä projektista oon jotain maininnutkin. Mutta siitä vielä jälkipuinti ja työkansio tekemättä. Haluan sen olevan paketissa ennen kun tänne siitä mitään laitan. Ja siis pitää vielä suunnitella tämän mun toisen puolen kanssa nk. avovaimolta :D mitä tehdään, julkaistaanko täällä vai laitetaanko oma blogi pystyyn. Sen näkee sitten.

Mutta nyt mää meen hakee tuolta pellolta perunaa ja muut vihannekset, kun ollaan menossa pojan kummeille vähän lettukesteilemään :) sitte ku pojat tuolta heräävät. Mutta vi ses!

Omii