Pitää varmaan päivittää tätä ku toi viimeisin postaus on niin mustaa ja surullista :)

Edelleenkin kyllä harmittaa monikin asia, mutta tänään päätin että nyt loppu ruikuttaminen. Jääkaapin ovessa on lappu joka muistuttaa tavotteista. Jääkaapissa siksi että sitä tulee availtua kun tekee ruokaa, kun antaa koiralle ruokaa ja kun poika tarvii ruokaa :D Se pitää olla seillä missä eniten käy :D

Askartelupöydällekkin pitäisi pistää lappu, juo vettä.

Siivosin oman vaatekaappini ja sieltä lähti kaikki, ihan kaikki pois. Ne meni mustaan laatikkoon jonka sitten kaivan kun saan itteni kuntoon. Eli tässä on lähinnä kysymys taas painosta ja painon hallinnasta. Ne lähtee nyt (kunnes taas (toivottavasti joskus) tulen raskaaksi jne :D)! Ja muutenkin kaikki murheet ajattelin kirjoittaa lapulle ja pistää paperin aina roskiin. Jos se vaikka helpottais. Mä oon vähän liiankin perinteinen nainen ku tuppaan aina miettimään kaikkee todella turhaa...

En kuitenkaan aijo pistää ittelleni liikaa paineita. Täytyy olla kohtuudella kaikkea. Jos en nyt joku päivä jaksakkaan, niin en saa siitä surumieltä.

Kiitos muuten lähetyksistä. Kuvat on otettu, mutta en ole saanut aikaiseksi laittaa niitä tänne.

Mutta kaikin puolin menee hyvin. Poika kasvaa, epävirallinen mittaus oli viime viikolla ja poika painoi 7850g kyllä, tuntuu painavalta, vaikka tiiän että painavempiakin on!!! Ja poika tulee painamaan vielä enemmän. Tässä on lähinnä kysymys siitä kuinka rappeutunut olen, en jaksaisi millään kantaa poikaa...huoh. Ihana vesseli on vaikka nyt on ikenet alkaneet ilmeisesti vaivaamaan ja masussa kiertämään kun olen antanut vähän enemmän soseita. Viime yö oli muuten ihan kumma kun minä sekä poika pyörittiin vaan sängys. Mä heräilin siihen et mulla oli koko ajan kylmä ja poika piereskeli vähän väliä.

Nyt menen meikkaamaan kun haluan näyttää hyvältä. Miksei voi meikata vaikka olis vaan kotona?!

Aurinkoisin terkuin, Omii