Ei pimeän piirto, mutta ihan tavallista piirtoa.

Etsiskelin tänään netistä ilmaisohjelmia piirtelyyn. Löytyi Pixia. Se vaikuttaa kaikista ohjelmista helppokäyttöisemmältä..Ja ihan innostuin. :D Oli niin mukava hoksata kaikkea, vaikka tosin se oli ihan ranskan kielinen...Mutta ei se mitään.. Tuotoksia ei vielä syntynyt, koska aloittelen ihan vasta. Ruosteessa ovat monet taidot. Se vaan kun ei ole pahemmin aikaa mitään väsäillä ja tuo mitä äsken sanoin ei ole totta. Kyllä sitä aikaa löytys, mutta mä olen niin ilta-ideoija ja työt on iltaisin ja AAMUISIN joten päivällä mä en sitten saa mitään into kohtauksia...

Kumma juttu mutta parhaat ideat vain syntyvät illalla/yöllä.

Mutta nyt mun pitää lähteä töihin ja sitten pitää pakata loput tavarat, olen nimittäin kissoineni lähdössä Kiikoisiin, kotikotiin... Se vaan on niin että siellä pitää nyt mennä käymään että loppuu se ruikutus vähäks aikaa "koska sä tuut käymään..." :D ei vaan mukavaa mennä kotiin käymään. Mukavat viikonloput kaikille! MOoois