Jo kello kaks, että sais hakea postin! Jos tänäänkään ei tule mitään kivaa niin itken :) eilen kyllä tuli paketti Heinikasta, ihaninen papereineen ja kimaltavine pahvikukkasineen!!

Mutta tänään sais tulla lisää :) Laittelen kuvia sitten jos jotain saapuupi.
KLO 15.12
Voi että! Atc-matskuvaihto sai minut niiiin sanattomaksi! Kuva kertokoot sen:
1935473.jpg
Nyt täytyy sanoa että on hymy huulessa varmaan ens viikollakin!!! Kiitos Tuula!

Sitten Decomatsku3:sta!! Kylläpä oli tämäkin lähetys niin ihana ettäh!
1935474.jpg
On paljon uutta!! Kiitos Helmi_fi, KIITOS!!

Ja postissa odottaa vielä Donno Oy:n lähetys. Kaiken tämän kruunasi lehti nimeltä
1935477.jpg

Tänään mietin että meniskö kokeilemaan jaksaisko töissä olla. Sitä ennen soitin terkkarille verenpainelukemiani ja hän soittaa minulle tuossa tunnin päästä uudelleen kun just sillon hänellä oli asiakas. Mulla on vähän seilannut kohonneesta verenpaineesta alipaineeseen. Alipaineessa on hirvee olla! Tykyttää ja ei saa henkee, eikä se meinaa mennä millään ohi.

Ja olis jo se H-hetki ku laps syntyy! Mä en millään jaksa oottaa.

Olis jo vessa valmis että sais käydä suihkussa ja ennen kaikkea mennä ostamaan pesukone! Mä siis annoin vanhan koneeni pikkuveljelle. Ja mies lupas ostaa uuden koneen mulle :) hih. Mä rakastan pestä pyykkiä! Nytkin on ollu tosi turhauttavaa kun ei oo saanu maata pesuhuoneen lattialla tekemässä ristikkolehtee ku pyykit pyörii pesukoneessa...olen ehkä hieman outo, mutta se rauhottaa ihanasti.

Ja olis jo kello 5 niin mun vaatekaapit tulis. Tilattiin keittiökalustetukusta rungot ja ovet tulee sit muualta. Mutta sain ainakin sellasen mitä haluan! Ei mitään jyskistä ostettua huojuvaa kaappia vaan jämerät kaapit! Ja tämä kaappi makso paljon vähemmän mitä oisin ostanu esim Ikeasta. Tai ainakin laskeskelin niin.

Ai vitsit, mun täytyy lähtee käymään postilaatikolla hakemassa eilisen päivän mainoslehtiset! Siellä on yksi mainos :)

Peikkotytön vaihtolassa:

1935040.jpg


MUt ei täs mitään. OMii