Ollaan siis maanantaina lähdössä sinne Kreikkaan ja hui kauhia sentää ku pistää kiiruuks koko elämän ja PANIIKIN :D jostain syystä mä vaan kammoksun lähteä täältä kotoa..oon vaan niin suomi ihminen. Noh, eiköhän se tästä.

JOo. Käytiin tiistaina pojan kanssa neuvolassa ja painoo on 10kg ja 800 grammaa Ja pituutta oli tullu 4,8cm!! Jätkä on nyt 72,5cm pitkä. Vähä venähtäny! Ja lääkäri kirjoitti: Vilkas poika. Motorisesti hyvin kehittynyt ja kovasti menossa. Hyvin ottaa kontaktia ja ympäristö kiinnostaa.

Lisäsi tuohon vielä että tää poika tekee sellasia juttuja mitkä tulee vasta 10kk iässä...mutta niin ne menee eri rataa kaikki lapset, mutta kylläpä oli ylpeä äiti neuvolasta lähtiessä XD hehe. Poika siis nousee reippaasti jo pystyyn ja harjottelee kävelemistä tuen kanssa. Ja kun innostuu niin tulee äänne "Hiiiii" :D Mies on ottanut tuon äänteen kanssa käyttöön, heh!

Olen tässä jos askarteluista pitää mainita :D niin ystäväni polttarikansiota, siis häät oli jo ja polttarikansiokin oli häissä...vaan keskeneräisessä muodossaan, koristelut jätin suosiolla häiden jälkeen. Ja nyt alkaa olla valmista. Sitten muutamia atc-kortteja väsäillyt, mutta melkein jokainen lentänyt roskiin koska tuntuu että osaan tehdä parempiakin! :D Varmaanki tää kesä tehny sen ettei oikee jaksa keskittyä näihin askarteluihin, muilla varmaankin sama homma?

Kauheen ikävää kun Tiuku hakee vieläkin Pilttiä. Siitä puheenollen, valettiin grillipohja...tai miehet valoivat. Niitten piti valaa se jo ajat sitten, mutta ovat saamattomia............no kuitenkin en valita, se on valettu ja pääsen muuraamaan kun tullaan kreikasta, se on mun homma. Niin siis jäi sitä betonia sen verran että pääsin toteuttamaan vähän omaakin :) oon jo pitkään halunnut tehdä sellaset betoniset "juoma-altaat" noista raparperinlehdistä ja tuolla ne nyt nököttää :D pitää ottaa niistä kuvaa tässä. Sit sitä betonia jäi vieläkin joten kaivoin Piltin haudan päältä vähän pois ja kaadoin siihen. Tein Piltille hautakiven.  Edit: tyhjensinkin kameraa tänään ja tässä kuvaa juoma-altaista ja Piltin hautakivestä

1249194322_img-d41d8cd98f00b204e9800998eTässä pesuvaiheessa. Eli tulee oleen harmaa, ellen sitten värjää...toi toinen epäonnistui joten en siitä kuvaa laita :D

Sitten Piltin hautakivi. Tässä ideana oli että laitan tollaset kivat kukkavaasit. Ne piti sen takia laittaa tonne ihan pohjalle asti, että ruohonleikkurilla voi huoletta ajella ylitte. Nää lasipurkit on Piltin nimen mukaan JUST PILTTI merkkisiä purkkeja :'( Arvatkaa vaan ku tota tehdessäni itkee tuhrustin...1249194261_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1249194282_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja alemmassa kuvassa kukkien kanssa, tarkoitus oli että toiseen purkkiin laittas kynttilän, mutta nyt oli satanu vettä niin en saanu laitettua, kelluvia kynttilöitä etsin mutta olin polttanu ne, piti sit laittaa tohon viereen toi kynttilä. Mä olen piirtäny kynttilän puolella olevat kyyneleet/pisarat ja mies auringon. Siks nää symbolit kun Piltti tykkäs pelata tuolla kastelualtaalla veden kanssa..koski pintaa ja seuras kun renkaat loittoni ja toinen symboliikka tulee siitä että ne ovat mun kyyneleitä. Aurinko tuli siitä että se tykkäs maata lämpimässä. Niin ku tulikuuman takan päällä! Ja tietty auringossa. Pilttipurkkien ympärillä kiviä, tavallaan yritin tehä kukkasen siitä :) ja sit laitoin vielä niihin varretkin. Oli se Piltti mun suloinen kissa, joten pitää sillä kunnon muistokivi olla! Ja tää leveyttä tällä kivellä on 60cm ja korkeutta 40cm...että kunnon kivi on.

Ja loppuun vielä mun kuva mun äitienpäivä ruususta joka rupes yllättäin kukkimaan uudelleen, kaks avautunutta ja kaks nupulla :)1249194347_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

mutta jaahans, pitää lopetella ja ruveta kattoon miehen kanssa elokuvaa. Ollaan tänään käyty myyrmannissa ostoksilla, sain ystävältäni jonka kaaso olin lahjakortit KappAhliin ja voih, mä olen niiiiiin iloinen niistä lahjakorteista! Sain ihania vaatteita kreikkaan! (nyt se tiuku meni tonne kiipeilypuun päälle, mistä piltti aina kiipes takan päälle...naukuu ja kyttää sinne takan päälle...kauheeta. Itku tulee....)

Mutta nyt moikka! Omii