Joulu meni siis. Kohtalaisesti. Pieniä pettymyksiä koettiin. Varsinkin kameran kanssa. Ostin sellaisen uuden ja muistikortti meni rikki (ei minun syytäni)...ja siinä meni noin 200 kuvaa pienen poikamme ekasta joulusta...harmittaa ihan sikana, muttei voi mitään.

No uus vuos ja uudet kujeet. Tänään olen saanut aikaiseksi tälläiset:
2192658.jpg
Eli pojan ristiäiskutsut. Tein niitä kahdeksan kappaletta ja kyllä oli vaikeeta. Onneksi olin "tilannut" noita vaunuja pikkasen enemmän ku kahdeksan,,,kokeillessa meni monta. En halunnut maalata/värittää vaunuja ja jotenkin päädyin sitten tähän. Eli kutsu-tekstin alla on turkoosia nauhaa ja kukkina on tarrat sekä vaunun kahvan sydän. Ja tuo rusetti tuli sitten viimeisenä ideana, koska jo olisin laittanut jotain värillistä paperia kuvan alle, kutsu-teksti olisi "peittynyt" siihen. Joten nämä on nyt tälläiset yksinkertaiset. Mutta olen kyllä tyytyväinen. Ristiäisten väriteemakin on sitten turkoosi-valkoinen.

Täällä kasvetaan kovaa vauhtia. Tuntuu että vaatteet jotka sairaalasta tullessa olivat liian isoja ovat nyt sopivia, jopa pieniä! Olen ihmetellyt pojan rytmiä, että eikös tollasen pikkuriikkisen pitäs syyä ja sitten nukahtaa, mutta meidän poika tykkää pällistellä pitkään hereillä ihan tyytyväisenä :)

Meille tulee vieraita kohta joten  lopettelen tältä erää. Ajattelin vain laittaa jotain kuvaa siitä että askartelut ei oo jäänyt vaikka poika viekin suurimman osan ajasta.
HAUSKAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Omii