Kone on edelleen rikki. Menossa korjaukseen...vakuutuksen kautta lähdin hommaa nyt viemään...katsotaan kui käy.

Täällä nää päivät menee, koulussa. Olen jo useaan otteeseen tässä miettinyt että lopetan. En tiedä mistä johtuu, olin silloin niin innoissani kun hain kaksi vuotta sitten. Voiko ihminen muuttua niin paljon kahdessa vuodessda että ala jolle haluaa ei enää kiinnostakkaan. Toisaalta :D mua kiinnostaa niin moni ala...ja sitten on tää, siitä on niin kamalan kauan kun olen viimeksi koulun penkillä istunut...että varmaan sekin kun tuntuu ettei osaa mitään tehdä.

En kuitenkaa tee hätiköityä päätöstä :D haen kyllä kevään haussa sinne restonomi puolelle....katsotaan nyt miten käy, vaihdanko sitten alaa. Töitäkin löytyis, että sitäkin olen miettinyt että minkä hiton takia mä täällä tätä opiskelen kun kerran oon jo alalla töissä ja pystyn sitä kautta kouluttamaan itseäni. Mies sanoi että saat parempaa palkkaa...ja minä vastasin että en mä tätä työtä tee että saisin hirveen palkan, vaan siks että mäkin saan siitä jotain takaisin (muutakin ku rahaa) ja tykkään siitä. Mä tulen toimeen pienemmälläkin rahalla...kamalan vaikeita asioita :D toivois joskus että joku tulis ja kertois mitä pitää tehä. hehe.

Poikakin on kasvanut ihan vauhdilla. Kaksvee synttärit lähestyy hurjaa vauhtia ja poika osaa vaikka mitä! Osaa puhua monen sanan lauseita ja aakkoset ja numerot tulee ku kaupan tiskiltä :) ei ei, ei äiti ole opettanut vaan ollaan vaan luettu kirjoja paljon. Hoidossa menee hyvin ja hoitotäti on kiva! ihana suorastaan.

Mutta nyt tää jutustelu taas loppuu lyhyeen kun pitää kipittää tonne tunnille. Mutta kaipa tämäkin antaa jotain teille lukijoille jos niitä enää on :D hehe. Elossa ollaan ja puksutellaan tasasesti eteenpäin ala- ja ylämäkiä!

Yritän kirjoitella askarteluista piakkoin lisää!!

Omii