Töihin siis lähössä reilun kahden tunnin päästä. Miljoona kertaa katsonut että kaikki tavarat on mukana mitä pitää ja hermoilee kun kello on vasta niin vähän.

Okei, oon kyllä viime vuoden puolella käynyt pari kertaa, mutta tänään ensimmäistä kertaa "virallisesti". Homma on siis kerhon ohjausta, mitä olen siis aikasemminkin tehnyt. Tää on tällästä pikku jobia, mutta käy mulle :D en siis halua alottaa mitää koko päivätyötä, koska haluan olla pojan kanssa kotona. Ja tää onki niin kiva paikka että jos haluan lisää töitä niin just äääsk. Haastattelussakin tää tuleva pomoni sanoi että tehdään pikkuhiljaa, sun pikkunen tarttee sua kuitenkin myös kotona, eikä hän (pomo) halua että laitan mihinkää hoitoon XD olin sillee että kumma tyyppi! Mutta hienoa että hän luki hakemukseni niin että ymmärsi millaista työtä olen hakemassa. Eli illasta pari kolme tuntia ja pikku hiljaa lisätään.

Tämä on siis askartelu- ja kokkikerhojen ohjausta. Olen vastuussa tänään yhdestä kerhosta yksin ja sitten myöhemmällä illasta toimin apuohjaajana. Torstaina menen taas toiseen kerhoon jossa olen yksin. Arvatkaa vaan kenellä on ollu joulusta saakka askartelulehdet käsissä ettien kuumeisesti tekemistä, kaikkee haluisin tehä mutta :D pitää rajoittaa. Kokkausjuttuja en oo vielä miettiny, mutta kunhan tutustutaan nyt ensin näihin kerholaisiin niin sitte.

Mulla on mun askartelupakki täynnä tälle päivälle tekemistä ja toivotaan että lapset tykkää :D

Poika nukkuu ulkona vaunuissa, oon ruvennu uskaltamaan :) aikasemmin pelotti että joku varastaa pojan :D hassu, mutta en voinu sille mitään! Nyt poika on jo niin iso että äiti voi jo vähän hellittää...hehe. Sanoja opitaan joka päivä. Eilen oli kun sanoin koiralle että ole hiljaa niin poika toisti perässä o hiljaa. Sanoo myös oman nimensä ja liudan muita sanoja. Kun kysyy osaatko taputtaa? hän taputtaa. Osaatko heiluttaa, hän heiluttaa. Paras on kun kysyy että osaatko hyppiä :D osaahan hän, kiukku vaan tulee kun ei ihan joka kerta pääse lattiasta irti! Kova on kiipeämään ja tietokonekkin kiinnostaa ja hei, osaa potkia palloa!....nukkuu nyt omassa sängyssään, mutta mulla on vaikeuksia kuulkaas nukkua omassani.... :D aina ollu poika kainalossa! ja isäntä on liian iso siihe :D  On se merkillistä :) ja ihanaa kun lapsi kasvaa :) sellasia onnistumisen onnellisia tunteita tulee äitille :)

Joopsista mutta nyt mää meen valmistautumaan....joo... :D

 

Omii