Tässä haasteessa käytin vain sanallista osuutta, koska en oikein tiedä että osaanko oikein tehdä luonnoksilla :D heh, kyllä osaan mut...

Taustapaperina siis tuollainen: laitetaan maalia paljon ja sitten vaan ruvetaan pensselin "kovalla" päällä tai jollain tikulla levittämään maalia. Kuvan tyttö on 3D johon laitoin vähän glitteriliimaa siipiin ja glossyä silmiin, kukkasiin ja hiuksiin. Tykkään kovasti :)

Kuten huomaatte olen innostunut näköjään askartelemaan :D taas. Minulla ja ystävälläni on eräs projekti jonka parissa olen enemmän askarrellut, mutta siitä sitten lisää joskus. Mietin tässä samalla että mistä ihmeestä tulee tuollainen homeen haju...haistelin sitä jo eilen. Olen kovin taitava haistamaan kaikenlaista, nokkani on todella herkkä ja siispä minun pitää vissiin ruveta hakemaan homeenhajun aiheuttajaa....niin ja ulkona minua odottaa yrttieni pakastustalkoot :) Mutta tämä kortti piti tulla tänne laittamaan.

Ooki, MOI

OMii