Käytiin eilen TAAS ikeassa. Olen käynyt siellä viikon aikana nyt 3 kertaa. Aina jotain jäi sit kuitenkin ja vieläkin  tekis mieli mennä hakemaan niitä  "en mä tota varmaan kyl nyt viel tarvii"-tavaroita. Kovasti haluan tän kämpän kuntoon sisustuksellisesti, vaikka tapetit noissa huoneissa saakin nyt jäädä tollasiks ku ne on eli kissan raapimiks ja todella vanhoiks. Makkari näyttääkin aika hyvältä jo vaikka tapetti onkin mitä on...

Ostin sellasen laatikoston vauvan vaatteille ja niitä oonkin sitten tässä kaks päivää hypistelly ja vaihtanu ainakin sata kertaa järjestystä, viikannut monta kertaa ym ym. Kassia sairaalaan oon pakannu, vaikka sen kerkeis varmaan myöhemminkin :) Ja mitä vauvalle pitää ottaa niin nekin vaatteet vaihtunu tiuhaan. Tekis mieli ottaa vähän enemmän, mutta...JA sit tää kotiin tulo sieltä että ottaakko ihan kunnon toppapuvun vai sen ohuemman...ku autolla kuitenkin ajetaan..

Syyslomaviikko on ens viikko ja sitten pitäis alkaa äitiysloma heti perään...ja neuvolasta sanottiin että et mielellään kyllä menisi takaisin töihin...kun mulla on viikko vielä jäljellä syysloman jälkeen...Noh. En varmaan mene kun olivat sitä mieltä. Mutta kyllä sanoivat siellä että oon niin pirtee ja iloisen oloinen että ihan hirvittää :D Siellä oli joku harjoittelija ja terkkarini oli sanonut hänelle että seuraava tyyppi on sellainen mitä pitää muistuttaa että sä et nyt vaan voi tehdä kaikkea! Heh :D Ja siellä vierähtikin reilu tunti rupatellessa :) onneks niillä oli tauko sitten mun jälkeeni.

Kaikki on hyvin, verenpaineet ym. ainoo vaan että tässä kohtaa ton lapsen pitäisi olla alempana...ja käyrä meneekin ihan hassusti...nousee radikaalisti ylöspäin kun sen pitäis mennä tasaisesti kaarella alaspäin... ens viikolla sitten tarkistetaan että onko maha-asukki mennyt alemmas ja jos ei niin sit täytyy miettii mitä tehään.

Töissä on vähän rauhottunut, työkaveri on edelleen siellä ja olen vaan päättänyt että minä käskytän sitä sitten kun mikään muu ei auta. Ja hyvin on mennyt, vaikka tiukkaa tekeekin käskyttää itseään vanhempaa ihmistä.. Mutta lapset on ollu loistavia ja perjantaina tuli ihan haikee olo kun en kertonut kun yhdelle etten välttämättä tule syysloman jälkeen...ja vastaus häneltä oli "sunhan piti tulla vielä viikoksi!" arvatkaa oliko hiukan pitelemistä. Mutta päätin että käyn siellä maanantaina kattomassa ja "hyvästelemässä" lapsukaiset. On niin ihana ryhmä että! Niistä oonkin tässä saanut paljon voimaa ja energiaa. Ja kyllä, mun ammatti on lasten parissa puuhailu. Siinä tulee sellanen voittajan tunne kun oivaltaa että nää lapset oikeesti haluaa olla mun kans ja kuunnella mua. "Vaikeet" tapaukset jää kaikista eniten mieleen, koska jotenkin mä vaan osaan niitä käsitellä. Ja monen osoitteen aijon ottaa.

Perjantaina kun tulin kotiin niin täällä odotti posti pöydällä. Siinä oli sellainen pieni sininen kirjekuori, jossa oli osoitteeni kirjoittanut tod. näk. nainen. Mutta kun avasin kirjeen siellä oli isoin harakan varpain "omiille" ekalla rivillä (tietty mun omalla nimellä tuo omii) ja se jatkui sitten miten olen voinut. Se oli yhdeltä ipläiseltä hyvinkäältä. VOi että miten sitä voi ihminen liikuttua, vaikka ollaan tän pojan kanssa enemmänkin kirjoiteltu. Nyt vaan on ollut kiirettä ettei oo saanu tartuttuu kynään. Tää on just sellainen vaikea tapaus, jonka kanssa loin yhteyden, mikä kestää varmasti pitenmpääkin. Tätä poikaa ei oikeen kukaan ymmärtänyt ja todellakin ihmettelen miksi ei. Niin mielikuvituksellinen ja miellyttävä kaveri, hieman villi kun sille päälle sattui, mutta hallittavissa. Tätä ennen samalla viikolla oli nähnyt yhden toisen ipläisen samalta suunnalta ja se oli todella ihanaa! Tyttö oli kasvanut ja jotenkin sulostunut :) äidin kanssa juteltiin siinä että joskus tullaan kylään miehen kans :) Jotenkin on niin sulosta nähdä näitä lapsia ja yllättyä kuinka minä olen jäänyt heille mieleen. Mä olen voittaja tässä kohtaa :)

Mutta nyt näillä hyvillä fiiliksillä lähden askartelemaan noita kesken jääneitä vaihtoja ja sitten maalataan vauvan sänkyä valkoiseksi :D Ihanaa sunnuntaita kaikille!!

PEEÄS: mulla olis tollanen jouluinen sabluuna Fiskars ShapeBoss laitteeseen, jota on käytetty vain kerran kokeiluun. Voisin vaihtaa sen leimakuviin, stanssattuihin kuvioihin tai erilaisiin papereihin. Kaikkea sekaisinkin käyp :) Jos kiinnostaa niin kommenttia vain.

Olis myös myytävänä itse ShapeBoss käyttämättömänä, on kuin uusi, lähtee 24 eurolla ja puoliks maksettaisiin pkt eli lisäksi 4,1e...myös kommenttiin jos kiinnostunut.