Ensiksi kuvaa siitä millainen pöytäni on siivouksen jälkeen...Tämä on siis syy miksi postauksia tulee niin hitaasti: Tilaa ei ole ja kun alottaa siivoomisella ja kun saa siivottua pöydän inspis on poissa! Hympf. Sit ku alottaa puhtaalta pöydältä huomaa että kohta pöytä on IHAN täynnä! :( Ja mieskin sanoi että kyllä toi nurkka on IHAN liian pieni tolle tavaramäärälle!

Tämä siis siivouksen jälkeen! Olen kyllä tuossa jo ehtinyt sekottaa pikkasen.

No mutta. Kuvassa näkyy oikealla vaalean punainen laatikko! Siinä seisoo uusi työkaluni :) Ja siitä tulikin mieleeni että voisin laittaa ARVONNAN pystyyn siitä että mikä uusi työkaluni on! JA SATU EI SAA osallistua :D sori. Sä tiät mikä se on. HEhe. ELIKKÄS: Mikä on uusi työkaluni? Kommentti laatikkoon vastauksia. Arvonta päättyy perjantaina 25.9 iltasella.

Olen myös tehnyt jo joulukortteja, kuten varmasti moni muukin. En ole tyytyväinen yhteenkään tekeleeseeni...haluan paljon enemmän itseltäni, tiedän että pystyn siihen!

Tässä muutama paremmin onnistunut.

Niin ja on tässä muitakin kortteja tullut väsättyä ja tässä niistä yksi. Tämän tein vaihtoehdoksi tilauskortille, jonka tein. Ajattelin että saapi valita sitten. Keiju oli aiheena.

Niin ja kauhia sentään! Miedän pikkuinen täyttää kohta 1v!! Niitä synttärikorttejakin pitäisi alkaa suunnittelemaan :) Miedän riiviö se otti ensimmäiset askeleet lauantaina. Mä en nähny mutta mies vieressä sanoi "NÄITKÖ se otti askeleita!!" Mä olin sillee no en tietty nähnyyyyyy! Yhyyh. Poika on siis viikkoa vaille 10kk. Meno on hurjaa :D ja on se niin söpö pikkanen vaippapylly!

Joopsista. Mulla ois ollu vaikka mitä asiaa, mutta "työt" kutsuu :D Joten postaan vielä JC:n haasteen ja sitten lähdemme poikien kanssa (Koira ja Poika :)) vähän ulos!

Mooi.